fredag den 19. august 2011

5 års bryllupsdag

For 5 år siden blev vi, Martin og jeg, viet i København. Det var en pragtfuld dag omgivet af dejlige mennesker.
 Vores bryllup var ikke et traditionelt suppe, steg og is-bryllup. Vi havde valgt at blive viet kl 09.30, jeg blev knap en halv time forsinket, men det er en anden historie :-)


Det var en dag med brunch på Halvandet, kanalrundfart, tur forbi Amalienborg, Strøget, Christianshavn, Mac D og DAD koncert om aftenen.

I dag ville havde jeg planlagt at tage manden ud til brunch, men den plan gik i vasken, da min ankel brækkede.


 Martin vartede mig op med en halv brunch. Senere skal vi have en Big Ben Burger og æblekage.

 Jeg render ikke så langt, fordelen er at jeg kan få strikket lidt på de forskellige projekter, læse lidt, se tv og kigge lidt rundt på nettet.

 Lige nu har jeg gang i to prinsesvøb, et i råhvidt og et i gammel rosa. Derudover er jeg i gang med en barnebluse i rillestrik i garn fra Holst.

 I dag er der kommet mere garn fra Impaz.dk - bl.a til en babyjakke.

 Det er godt med lidt at vælge imellem

1 kommentar:

  1. Tillykke med bryllupsdagen for en uges tid siden :-)
    Velkommen til blogland...her er hyggeligt at være.
    Ærgerligt med den brækkede ankel og alt hvad det nu medfører :-/

    SvarSlet