fredag den 11. november 2011

3 måneder

er gået siden jeg faldt på trapperne hos tandlægen. Oplevelsen/oplevelserne med ortopædkirurgerne har ikke udelukkende været en fornøjelse. Hørelsen ( eller evnen til at ville høre) har været selektiv: når der er gået x antal uger er knoglen helet, og så er man rask!

Sådan er det "bare" ikke, men de fik da deres krykker og aircast retur i en fart. Det virkede som om, det var det vigtigste for dem.

Jeg er i fuld gang med genoptræning og behandling hos fysioterapeut. Genoptræningen består f.eks af at sidde på en bold, mens jeg spiller ballon med fysioterapeuten, stå på vippebrædt og vippe frem og tilbage ( ikke til siderne, da foden ikke er stabil nok endnu - og det gør ondt) holde i en ribbe og bøje i knæene. Dertil kommer gåture. Lige nu er jeg oppe på 3-400 meter pr dag.

Når jeg kan gå 5 km uden problemer, må jeg begynde at løbe igen. Mit første store mål er at gå Ladywalk næste år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar