søndag den 25. september 2011

Søndag, strik og amerikansk fodbold

Jeg får ikke skrevet så meget her, som jeg egentlig gerne ville. Vil så gerne smide billeder i indlæggene, og det er lidt besværligt, nu hvor jeg ikke er så mobil.

I går begyndte jeg på en ribstrikket babyjakke i råhvid Alpaca. Det er ikke det eneste, jeg har på pindene. Før sommerferien lovede jeg at strikke Dacapo til et rigtig sødt menneske.

Det går meget godt, og hvis det skulle kræve lidt hjælp, så ved jeg, hvor jeg kan rette henvendelse. Jeg strikker i Samarkand fra Holst Garn i mellemgrå,koks og en flot grøn.

Jeg er spændt på det færdige resultat, da jeg altid skal et halvt nummer ned på pindene i fht diverse opskrifter.

En lille rillestrikket ting er det også blevet til i denne uge. Til den har jeg brugt 3 fine knapper fra Birthe Sahl.

Min reol og skabe bugner af garn, og jeg burde forsøge at gøre kål på det... men jeg kunne ikke dy mig for at kigge ind til min foretrukne garnpusher ( Impaz):-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar