lørdag den 15. oktober 2011

En helt almindelig lørdag

eller det er nok nærmere en helt ualmindelig lørdag.

Der var hvidt på græsset udenfor, da jeg fik svinget mit korpus ud af sengen i dag. Koldt men smukt.
Normalt vil vi sidde ved hver sin pc og sumpe lidt, være formiddagsstille sammen, mens der på tv vises den ene genudsendelse efter den anden.

Sådan var det ikke i dag. Lau blev pænt vækket omkring kl 09.30 med besked om, at om 5 min skulle han være frisk. Han fik mere end de 5 minutter, men ikke sine sædvanlige timer foran skærmen.

Vi skal have lavet et mini-kontor om til lager, og det kræver planlægning, udregninger, flytning af nullermænd, bøger og alt hvad der ellers havde sneget sig derind.

Pakketape og skraldeposer var en nødvendighed. Ting der skal stå i skuret, skal pakkes forsvarligt ind.

Bilen blev fyldt til randen med skrammel, sågar ting vi gerne ville beholde, men som vi bare ikke har plads til mere. Lau og Martin kørte på genbrugspladsen med skramlet, mens jeg fandt min plads i kørestolen igen.

Det går fremad med foden, men der er grænser for, hvad jeg kan. Jeg er god til at dirigere, vikle tape omkring det forskellige og vride klude op til at flytte nullermænd med :-)

I morgen går det løs igen, bøgerne skal flyttes, nogle mapper skal måske arkiveres, blade smides ud og ledninger og dippedutter på genbrugspladsen.

Nu står den på hygge med vores "delehund" - en 5 år gammel labradordame. Hun hører til i huset overfor, vi låner hende ind imellem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar