lørdag den 1. oktober 2011

Skøn lørdag i vente

Vågnede klokken tidligt, og nød at jeg selv (SELV) kunne komme på benene og ind i stuen.

Tænk at man kan være SÅ glad for at kunne lave kaffen selv og tage den med i stuen. Det er intet mindre end skønt ikke at være 100 % afhængig af mand eller søn.Tror også at de er glade for, at det går fremad ( måske ser de endda frem til, at jeg overtager opvaskebørsten, vasketøj og støvsugeren :-)

Åbnede altandøren for at kunne nyde den friske luft, mens jeg læste lidt i Prædikanten og drak kaffen.

Dagen skal indeholde træning i at gå.. også på trapper, læse, strikke og hvis vejret bliver så dejligt som lovet, vil jeg sætte mig på bænken under det store træ og nyde at være ude.

Jeg bestilte mine røntgenbilleder i denne uge, sjovt at se hvordan man ser ud indeni.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar